Tema: Re: planuoju pirkti +/-
Autorius: savas
Data: 2020-09-07 15:13:21
On 07/09/2020 14:48, Remigijus wrote:
> Tada + kad nėra programinės įrangos.
>
> Motininės skiriasi periferijos prijungimais, RAM, SATA, PCI-E lizdų
> kiekiu, aušinimo sprendimais, led pašvietimais, garso ir wifi
> "plokštėmis", CPU palaikymu. Motininė yra renkamasi pagal nusižiūrėtą CPU.
>
> Geriau parašyk kokį monitorių turi ir ką su kompiuteriu veiki. Tada
> nesunkiai surinksime kompiuterį tokį kokio tau reikia. Dabar tikrai
> neaišku pasakyti ar tau išvis reikia grafikos plokštės ar reikia už
> 1500. Grafikos plokštės naudojamos nebe tik vaizdui rodyti, todėl ir
> taip kainos skiriasi.

Mano monitorius, labai senas, tos laidos, kai tik atsirado skysti
kristalai, gal 2008'u metu Samsung. Man pusbrolis primygtinai
rekomenduoja keisti.

Su kompiuteriu, šachmatai, StarCraft2, knygos, filmai, butinai reikia
didelio hardo, nes uzkisau harda knygomis.
domiuosi naujovemis, pazaisciau ir zaidimu, jei rasciau.
Bet žinau, kad ju nera ir nebus.
Nes jei tik Wordas, Exelis, tai yra visai pigus variantas. "darbui".
Noriu isbandyt Linux, ismokt narsyti koduose pvz php. Kurti turini
(ir valdyti:-) Flash. Photoshop, Corel.
Domiuosi apskritai kompiuteriais. Nes daugiau ner kuo dometis.
Ramo reikia bent 16 GB, kad PC butu geresnis negu dabartinis.
Noriu isbandyt SSD. Ir pan.
Kaip ir viskas pasaulyje nera taip paprasta, kiekvienas pvz.
žaidimas gali turėti paslapčių. Teko su tuo susidurti.