Tema: Re: Rysio problemos su Xiaomi Home serveriais
Autorius: svogunelis
Data: 2020-03-04 10:12:10
O kaip pavyko pridėti Yeelight prie Homekit?
nes ten Homekit prašo skenuoti, aš nieko nebeturiu (knygyčių ar dėžučių) ir
neatkrepiau dėmesio, kad būtų kažkas ten parašyta.

"SM"  wrote in message news:r26ft2$6ua$1@news.omnitel.net...

Pvz. turiu 2 yeelight (alia xiomi) liustras, tai su applo Home appsu jos
valdomos be problemu. O va su native kinietisku appsu prastai. Pastoviai
pameta arba nesusinchronizuoja normaliai.