Tema: Re: Ryšio problemos su Xiaomi Home serveriais
Autorius: Bronco
Data: 2020-02-14 16:37:22
On 2020-02-14 09:52, [mikro] wrote:
> ka naudoji antram mihome ant ragelio? as multi paralel, viskas ok, bet
> nevisada notificationai prasimusa per ta multi parallela.

Nieko nenaudoju. Man siurblį paleist siurbt patogiausia mygtuko
paspaudimu ant pačio siurblio. O Mi Home prie EU serverio pajungęs esu
tablete, tai kai reik kažką patikrint ar firmware atnaujint, pasiimu į
rankas tabletą ir tiek tų problemų.

> gw europiniu buvo net ir skyteche, ir tikrai europiniai nes toki naguose
> turejau - pas kolega statem cielus du.
> pigiake irgi maciau pries keleta savaiciu lyg buvo.
> tik kaina arti 60eu.

Ale, šitas?

https://www.senukai.lt/p/aqara-hub-smart-home-center/cz7x

https://www.varle.lt/judesio-sensoriai-davikliai/aqara-zhwg11lm-smart-home-central-hub-zigbee-wi-fi--13207534.html

Lyg, vienoje foto ir matomas tas "EU version" užrašas. Reiktų dabar tik
patvirtinimo iš tų, kas jau jį išbandė, ar tikrai jungiasi prie EU
serverių su visais aqara davikliais.

Būtų idealu, jei kas nepatingėtų padaryti screenshotus su galimai
prijungiamais įrenginiais prie Xiaomi Home appso, kai anas sujungtas su
šituo hub'u ir prijungtas prie EU serverio.