Tema: Re: Ultrabook (12-13") 2019 KalƄā€”dos
Autorius: Nerijus
Data: 2019-11-08 09:26:52
On 2019-11-07 03:45 PM, bat0nas wrote:
> Pereinamuoju laikotarpiu tai reikalauja dongle'ų. Bet ateity
>  turėtų užtekti vieno tipo kabelio ir jungties viskam.
>

> Cool ane?

	IMHO kaiptik nieko gero.
	Man geriau kai visi "donglai" tiesiog ishkart i nautbuko korpusa
integruoti. Nereikia sukti smegenu, nes zinai, kad viskas veiks, ir nuo
nieko nepriklausai. IMHO, nautbukam tai labai svarbu, ne po to gaunas,
kad kokioj komandiruotej visi rodo skaidres, o tu sedi kamputij, rukai,
ir kaip koks bomzhas prashineji pas nepazystamus zhmones paskolinti
nautbuka savo pristatymui.

	N. M.