Tema: Re: Ultrabook (12-13") 2019 Kalėdos
Autorius: Paul_
Data: 2019-11-07 17:52:17
On 2019-11-07 16:09, Bronco wrote:

> Todėl, jog tarp šitų "kandidatų į deputatus" aš matau tik du realius -
> Dell ir Lenovo, o Lenovo Yoga man asmeniškai labiau patinka. Be to, aš
> pats turiu tokį, tik senesnio modelio (Yoga 900) ir neturiu šiam jogui
> jokių priekaištų :) Ir dizainas jo labai "fėjiškas", bent jau namie jį
> iš manęs bandė atimti šis pasakų personažas būtent dėl dizaino, bet aš
> nepasidaviau provokacijai :]
>
> Macbook siūlymai, kai naudotojui reikia windows, yra visai ne į temą,
> o Huawei Matebook man asmeniškai yra "tamsus arkliukas", su kuriuo aš
> asmeniškai nesusidūręs, todėl nedrįsčiau siūlyti.

> [...]

Jeigu Huawei Matebook 13 toks pat geras kaip ir jo vyresnis brolis
Matebook X Pro 13.9", tai imciau pastaraji.
Tik va Matebook 13 europine versija turi tik Intel integruota grafika -
offisui reikmems galima priskirti kaip pliusa, nes baterijai lengviau.
Kininai ir amerikonai naudojasi versija su Nvidia MX250. RAM ilituotas
vienintelis 8GB variantas, be galimybes veliau praplesti (nebent
uzsiimti "lituokline mikrochirurgija" ir isilituoti). Pirstu skaneris
veikia gerai tik su Windows 10 aplinkoje, linuxui nera skaneriui
draiveriu. Dizainas geras, kamera paslepta ir nemaiso ploniems remeliams
aplink ekrana. Ai ir dar vienas trukumas - neturi nei vieno USB-A tipo
lizdo (abu turimi 2 lizai USB-C), gal kitiems tai nera minusas, bet
akreipti demesi i tai, man atrodo svarbu.
Nedaug sveria 1.28 kg.

Lenovo Yoga 900 gal ir geras, bet nemano skoniui. Yoga 920 pasirode per
grubus dizainas - astrus korpuso krastai ateityje gali erzinti.
Yoga 730 lyg ir turi apvalesnes linijas, bet siulau paciupineti ji
asmeniskai, kad paciam susidaryti tikslesne nuomone. Matebook vistiek
turetu patikti labiau.
Dell XPS - paciu naujausiu neciupinejes, bet pries metus visi buve
rinkoje nusileido Matebook X Pro i7 konfguracijai pagal santyki
kaina/dizainas/nasumas.