Tema: Re: HDD į NAS
Autorius: amenox
Data: 2019-09-14 22:46:48
Galvoju arba RAID 5 arba tiesiog RAID 1, bus 4 diskai po 4 TB.  Daromas
upgrade iš esamo 5 TB NAS, tai abiem atvejais talpa bus pakankama, RAID 1
būtų matyt greičiau, bet nzn ar greičio pokytis bus labai didesnis nei RAID
5. O dėl WD RED tai musėt teks jamt juos. :) Nelimpa man Seagate.

"bat0nas"  parašė naujienų news:qlio53$g5f$1@news.omnitel.net...

On 2019-09-13 16:48, amenox wrote:
> Bus perkamas QNAP 451+, kokie dabar diskai ant bangos? Prelimnariai mąstau
> apie 4TB Seagate IronWolf. NAS bus zulinamas pakankamai aktyviai.
>
> http://www.skytech.lt/st4000vn008-seagate-ironwolf-hdd-4tb-sata3-5900rpm-64mb-p-323857.html
>
> Kažkas tokio.

Kai išgirstu klausimą "ką į NAS", visada pirma mintis - WD RED.

O kiek diskų planuoji? Bus koks RAID'as?