Tema: Re: HDD į NAS
Autorius: amenox
Data: 2019-09-14 00:13:18
Dėkui už info. NAS bus naudojamas darbui ir pagrinde tik failų
šarinimui/skaitymui/rašymui, taigi iš diskų reik svarbiausia tai maksimum
patikimumo. Dėl Seagate tai nuo seno kažkaip nelabai su patikimumu būdavo,
man WD kažkaip maloniau, bet maža ką, laikai keičiasi gal jau pasitaisė? :)

"Remigijus"  parašė naujienų news:qlgh5l$df$1@news.omnitel.net...

Pakankamai zulinamas tai čia 100+ GB per parą?

Na kadangi QNAP neturi HW raido tai jis tikrai zulins diskus po 7
valandas kiekvieną savaitę juos scrubindamas (kas tikrai nėra sveika
diskams ir gerokai trumpina jiems gyvenimą).

Mano nuomone qnap yra huinia, o ne nas'as, o raid5 yra huinia o ne RAIDAS.

Tokį NAS'ą gali pasidaryti iš seno lowendinio pc, už pigiau. Šitas
nas'as nepalaiko nei vp9 nei HEVC, taigi 4k nei joutubo nei filmų
nepažiūrėsi.
Jei surinktum šių laikų low endinį pc'iuką tarkim su Atlon 200GE
procesorium tai turėtum visus VP9 ir HEVC džiaugsmus už pigiau, ir
tyliau ir vėsiau.

O.K. išsiliejau, dabar grįžtu prie temos.

Seagate problema yra patys diskai yra letoki, labai kaista ir skleidžia
didelį triukšmą,diskų paviršius yra silpnas(greit prisigaudo badų), ir
kuo daugiau rašai į diską tuo tas paviršius prastėja. Tai šie diskai
nėra sutverti drožimui, jie sutverti informacijos laikymui, o ne dažnam
jos perrašinėjimui. PVZ. bakupavimui naudot netinka.

Šiaip dėl to kad QNAP neturi RAID'o kontrolerio tai gali dėti bet kokius
diskus, ne vien tik tuos ant kurių parašyta kad skirti NAS'ams.

Jei negazdina didelė diskų temperatūra ir triukšmas tai Toshiba x300 yra
greitesni diskai(visgi 7200 rpm), su kokybišku ir stipriu disko
paviršiumi (nedegraduoja po kiekvieno rašymo), bet temperatūra ir
triukšmas didesnė net už seagate diskus.

Dar yra WD red, tai lėtesni diskai, bet labai tylūs ir labai šalti
dirbdami. Diskų paviršius yra vidutinės kokybės, rašant prastėja, bet ne
tiek kiek seagate. Namų ūkyje (lengvam naudojimui) juos naudot man
labiausiai patinka.

P.S. letoki diskai tai tik scrubinime 4,5 vs 7,5 valandos, o tinklu
raidas tuos 2 Gb/s perstums be problemų.