Tema: Re: Raspberry Pi 4
Autorius: PxYra
Data: 2019-08-11 12:48:54
kaip jau minejo kazkadaise reiktu jamt Xiaomi Mi 3G routeri, perflashint jam
firmware ir bus geriausias variantas ir bus tau laime, nereiks PC 24/7
rezimu laikyt, biski pradzioje pasiknisi su firmware a po to ramios bites,
kazkada ir zaidziau su Plex po to spjoviau i visus paveiksliukus sudeliukus
palikau simple DLNA nes mano TPLINK tupica sharina tik SMB v1 protokolu kas
yra letoka bei daugumai irenginiu nesuprantama