Tema: Re: Raspberry Pi 4
Autorius: bat0nas
Data: 2019-08-11 08:47:52
Man tai įdomu kiek padorūs yra maršrutizatorių ir visokių qnapų dlna.

Pvz ar palaiko:
1. Resume funkciją
2. Titrus iš išorinio failo
3. Filmų ikonas
4. Grupavimą pagal turinį (pvz tv series atskirai, skirstymas sezonais)

Visa tai turi serviio. Kituose dlna (microsoft, kodi ir pan.) -
 šių savybių beveik nė kvapo.

--

bat0nas

----Android NewsGroup Reader----