Tema: Re: Nesiojamas kompiuteris namams?
Autorius: MRT
Data: 2019-07-27 17:04:33
> Na, jei pardavimo iniciatyva būtų mano, tai būtų kita kalba, o dabar aš
> nenusiteikęs 400 - 500 eurų padovanoti. Yra tų kompiuterių pilna šiais
> laikais

aisku skaiciuoji nauju daliu senom kainom - kaip tau standartiska..
nuvertejima vadinti dovana - vel .. standartiska kaip tau..

> https://www.1a.lt/p/hp-probook-450-g6-5tk70ea-b1r/3mvd?gclid=CjwKCAjw7O_pBRA3EiwA_lmtfjp9k3qqtGZmISSKO47qJBeExagrxmQkMaJNcaec-SEW8su2tdydsBoCBeEQAvD_BwE

cia ne tas, kuris labai viliotu su i3-8145U uz 841Eur..

> Biudžetą visada galima padidinti, čia tik nusiteikimo reikalas. Palauk
> mėnesį ir turėsi tuos papildomus 200 eurų. O sumažinti biudžetą ir
> išsirinkti pigesnį kompiuterį dar lengviau.

nepagalvojai, kad zmogui su mazais vaikais ne tik kazkoks laptop'as rupi

uz pigiau issirinkti faina nauja irgi nera lengva

397 -
http://www.skytech.lt/81f500h0lt-lenovo-ideapad-330s-156-ips-fhd-1920x1080-matt-intel-core-i37020u-4gb-p-416583.html
(IPS ekranas, del i3-7020U +/- dzin, reiktu RAM ir SSD upgrade)

545 -
http://www.skytech.lt/20ks007gpb-lenovo-e580-156-fhd-ips-i38130u-4gb-1tb-uhd-610-fpr-3cell-w10pro-1yr-p-449452.html
i3 sviezesnis,  bet RAM/SSD irgi reik, trumpesne garantija
ir winPro, bet jam jie dzin.

691 -
http://www.skytech.lt/20nb0056mh-lenovo-thinkpad-e590-black-156-ips-full-1920-1080-pixels-matt-intel-c-p-431765.html
Beveik nieko - garantija trumpa ir SSD neitin didelis.