Tema: Re: Nesiojamas kompiuteris namams?
Autorius: Sniegas
Data: 2019-07-27 16:47:22
Na, jei pardavimo iniciatyva būtų mano, tai būtų kita kalba, o dabar aš
nenusiteikęs 400 - 500 eurų padovanoti. Yra tų kompiuterių pilna šiais
laikais
https://www.1a.lt/p/hp-probook-450-g6-5tk70ea-b1r/3mvd?gclid=CjwKCAjw7O_pBRA3EiwA_lmtfjp9k3qqtGZmISSKO47qJBeExagrxmQkMaJNcaec-SEW8su2tdydsBoCBeEQAvD_BwE
Biudžetą visada galima padidinti, čia tik nusiteikimo reikalas. Palauk
mėnesį ir turėsi tuos papildomus 200 eurų. O sumažinti biudžetą ir
išsirinkti pigesnį kompiuterį dar lengviau.