Tema: Re: Kompo upgrade
Autorius: Rolandas
Data: 2019-07-25 09:52:52
Hi,... :)

Jei kam nerodo, tai čia visa istorija:
https://www.newsgroups.lt/comp.hardware/2673544:kompo-upgrade

Tai va, tęsinys būtų toks... Buvo nusipirkta GTX 2060 ir Corsair PSU
CX750, sudėta, sujungta, atnaujinti draiveriai... Vietos esamam case
kiek mažoka videlkai, bet tilpo... Paleidau, kaip ir viskas veikia...
Tiesa, videlkos ventiliatoriai nesisuko, bet ten pasirodo tik nuo 50 ar
60 laipsnių pradeda, šiaip tik passive... Man ji kiek karštoka jautėsi,
tai su afterburneriu paleidau ventiliatorius, kad apie 40 laipsniu
palaikytų...
O tada, galvojau, išbandysiu geimus! :) Ir? Ir nieko! Nepasileidžia!!!
:( Su senąja eidavo... Korta kaito, ventiliatorius ūžė, bet vežė... O
dabar? O dabar, pasirodo, sistemai pritrūko RAM (prie tų pačių geimų
setting'ų)!!! Galvojau, kad dabar videškė turi 6GB  vietoj 1GB anksčiau,
tai kaip tik RAM'o atsilaisvins. Bet ne... :( Pasekiau, kad tuo momentu,
kai sistemai pritrūksta RAM'o, videškė iš savo VRAM tik 500MB-600MB
naudoja! :D Anksčiau pagefile nenaudojau, bet dabar teko 5GB pridėti...
Tada viskas pasileidžia...

Taigi, the question is: ar čia taip normalu ar galima kaip tai
patweakinti, kad būtų daugiau VRAM'o naudojama vietoj sistemos atminties?

TY :)