Tema: Re: Kompo upgrade
Autorius: MRT
Data: 2019-04-03 16:17:21
> Jo, vaizdo kortos tai tikrai reikėtų... Pas esamą ir ventiliatoriukas parėjęs. Buvau jau išsiardęs, sutepiau, bet dabar vibruoja
> kažko...
> O jei dėti GTX 1660, GTX 1070 ar kad ir tą RTX 2060, reikėtų tam galingesnio maitblokio? Dabar yra 500W...

priklauso nuo to maitblokio kokybes ir W tikrumo..
praktiskai kompas daugiausia maitinasi is +12V..

GTX1070 yra piktesne, jos apetitas kiek didesnis..
t.y. daugiau W, daugiau silumos, daugiau ausinimo garso, geresnio PSU.

HD5770 tipo ~108W TDP, todel kokia nors ten GTX1060
su savais ~120W nera labai pikta.. ir skelbimuose tikrai nebrangi..

jei norisi GTX1660, tai irgi gali but saikinga:
https://www.techpowerup.com/reviews/Zotac/GeForce_GTX_1660_Twin_Fan/31.html
https://www.techpowerup.com/reviews/Palit/GeForce_GTX_1660_Storm_X/31.html