Tema: Re: ASUS RT-N56U ir IP TV
Autorius: fenix
Data: 2019-03-01 01:47:34
2019.03.01 01:36, tas kuris viirshija rašė:
> Klientas pats pasikeite routeri, issinuomavo telios. Reikia atidaryti
> portus. Vadybininkas pasake "parasykite prasyma, kuriame butu nurodyta
> kokius portus kur atidaryti ir atsiuskite pasirasyta imones vadovo.
> Tiesiog atidaryti portu deja negaliu.". Tai jei man reikia keliu portu,
> as turiu medzioti kliento imones vadova, kuris nesedi savo kabinete
> uzsidares, bet isvaziuoja, su savo kontaktais sneka, kartais i uzsieni
> isskrenda?

cia kazka sumakalavai: tai, ka aprashei, normali procedura, nes kaip
suprantu, is telios nuomojamasi ne tik routeris, bet ir pati routerio
administravimo paslauga. jeigu teo atsakomybe apibrezta uz routerio -
tada taip, klientas pats turetu turet teise keist routeryje ka tik nori.

tsakant, neapibreztos atsakomybes, o klientas aisku SOHO firmele arba
kokia nors siuvykla kur visiems viskas px