Tema: Re: ASUS RT-N56U ir IP TV
Autorius: tas kuris viirshija
Data: 2019-03-01 01:36:22
Klientas pats pasikeite routeri, issinuomavo telios. Reikia atidaryti
portus. Vadybininkas pasake "parasykite prasyma, kuriame butu nurodyta
kokius portus kur atidaryti ir atsiuskite pasirasyta imones vadovo.
Tiesiog atidaryti portu deja negaliu.". Tai jei man reikia keliu portu,
as turiu medzioti kliento imones vadova, kuris nesedi savo kabinete
uzsidares, bet isvaziuoja, su savo kontaktais sneka, kartais i uzsieni
isskrenda?