Tema: Re: Pad?kit ?vertinti 10+met? ne?iojam? pc
Autorius: Sniegas
Data: 2019-01-18 16:44:19
Ten 2 ram kaulai, aš antrą įdėjau. Dabar neprisimenu, iš viso turbūt 2
GB dabar. Win 10 puikiausiai veikia kai ssd įdėtas. Jis naudojamas tik
paimti į kelionę, kišti į jį SD kortelę ir perkopijuoti duomenis
(fotografijas) iš SD kortelių į flašus arba jo ssd, arba nešiojamą HDD,
bei su juo lipu ant stogo ir derinu palydovinę anteną pasijungęs USB
DVB-S2. Kitiems darbams yra rimtesni įrankiai.