Tema: Re: Pad?kit ?vertinti 10+met? ne?iojam? pc
Autorius: Sniegas
Data: 2019-01-18 16:29:45
Ble, net šyptelėti privertei savo naivumu. Suplyšusius triusikus dar
eitų užlopyti, o tavo kompas jau seniai susidėvėjęs. Būk realistas.
Turiu aš netbooką, pirktą 2011 gegužės mėnesį, 2 Gb ramo, 128 GB SSD,
prieš metus galvojau parduoti, tai vienas pirkėjas norėjo pirkti vien
tik kad ssd išlupti, o visa kita išmesti. Aš ne vieną mobilų telefoną
esu supirkėjams pardavęs už 1 litą. Litą, ne eurą. Pats atsakyk į
klausimą - pirktum tokį kompiuterį pats? Jei ne, tai ką, kiti už tamsta
kvailesni?