Tema: Re: Disko klonavimas
Autorius: Rrr
Data: 2019-01-11 15:04:43
O tai parasyt viena komanda ir poto paspaust expand ir ok, yra tipo daug
darbo?

Ten tie produktai visu pirma yra mokami, antra bbz ka dar padaro
bekopijuodami ar kas nors nenusoka, kokie permissionai ar dar kas. O tu
cia pasidarai klona 1:1, jeigu bus kazkokiu netikslumu is karto pamatysi
rezultate. Esi tikras, kad kokia shudina programele ko nors neprimale?

As esu uz 1:1 klona. Jeigu destination diskas mazesnis, pasidarai seno
backupa pries ka nors darydamas, shrinkini sena, darai 1:1 kopija
sumazinto i nauja. Rezultate turi 1:1 kopija be jokio isikisimo.

Jeigu nemoki spresti problemos, nesi meistram, susimoki ir tau problema
issprendzia.