Tema: Re: Disko klonavimas
Autorius: MRT
Data: 2019-01-09 10:35:56
> Taip 970 evo.
> Diska i esama sistema buvau idejes, ji importaves, bet nekuriau jokiu
> particiju.
> Na as irgi susikuriau bootini USB rakta, is kurio paskui startavo
> klonavimo softas.
> Kiek skaiciau atsiliepimus, galbut reikejo po klonavimo pabandyt atjungt
> originalu diska, ir tik po to startuot is naujo disko.

Taip, atjungt originala (butina ar nebutina) as nesigildamas taip darau..
Net jei to daryt kazkada bus "tikrai nebutina", t.y. jokio skirtumo..

Su Acroniu klonuojant man kazkokiu cirku su sysprep'ais
budavo del visokiu ten secure-boot, mbr-gpt ir pan..
Tipo Acronis sako, kad reikes pasifiksint, kad OS startuotu, bet jis startuodavo
ir be fix'inimo, o Wimdu aktyvacija fone uzsihaltindavo, o sysprep'as pradedavo
savo darba.. gaudavo fatal-praval.. ir pasiustavo viska pradet nuo nulio..