Tema: Re:Reikia rekomendacijos plan?etei iki ?100 - navigacijai (truck)
Autorius: svyt
Data: 2018-12-12 15:42:59
Igo visos europos zemelapiai su rusija, turkija uzima apie 6gb,
 tai 8 gb per akis. Nu, daugiau tai ne maziau, galima i igo sudet
 keliu tiekeju zemelapius, ir komplikuotais atvejais naudotis
 paeiliui, pvz tomtomo
geriau veda, maziau klaidu, bet heres
 detalesni, rodo kur draudziama furom lenkti.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/