Tema: Re:Reikia rekomendacijos plan?etei iki ?100 - navigacijai (truck)
Autorius: svyt
Data: 2018-12-12 15:40:42
Ismanusis ir yra plansetas su mazu ekranu. For Truck geriausia ir
 populiariausia navi yra igo primo, lengviausiai atnaujinama.

Sygic grazi, bet jos grozis reikalauja nemazai resursu,
 profesonaliai dirbant nestabili del to, pakimba.
 Jei zmogui sunkubsu technika, deduliai vertina tom toma, ten
 nustatymuose 5 mygtukai tik. Bet brangoka, atnaujint nelegaliai
 gali nepavykti.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/