Tema: Re: Kalėdų senelis atsiuntė man dovanų LT paštu (arba WTF?) :D (kita istorija)
Autorius: Juozas K.
Data: 2018-12-11 23:19:25
news:pup49i$8e7$1@trimpas.omnitel.net...
> Kiniečiai būna arba supainioja arba tyčia (hren ten juos suprasi)
> užregistruoja kitos siuntos tracking numerius. Man jau taip buvo su ALI.
> Stebėjau trakingą, atėjo LPexpresui į Rodūnios kelias 9 ir... nukeliavo į
> Ukmergę 8-/ Paskui pasirodė "Delivered" 8-/

nors ir situacija kitokia, bet iterpsiu savo 2 ct., kazkada suzinojau, kad
globalinej pasto trackingo sistemoj tracking numeriu dublikavimasis yra
visiskai normalus dalykas. dar pats gerai pamenu kaip viena ir ta pati
numeri skirtingi saitai skirtingai trackindavo, ta prasme skirdavos ir
destination ir siuntejas. internetuose apie tai infos irgi yra. na bet siuo
atveju cia ryskiai kita situacija.