Tema: Re: Kalėdų senelis atsiuntė man dovanų LT paštu (arba WTF?) :D (kita istorija)
Autorius: Bronco
Data: 2018-12-11 21:48:02
On 2018-12-11 15:05, For example John Smith wrote:
> Gyvenu Vilniuje, pirkau iš ali, adresas Vilniaus nurodytas , gaunu
> pranešimą į epaštą, kad klaidingai nusiųsta, bet Kauno pašte kažkas yra:

Dar truputį palaukus, nenustebk, jei pasirodys pranešimas, jog siunta
paimta :))

Kiniečiai būna arba supainioja arba tyčia (hren ten juos suprasi)
užregistruoja kitos siuntos tracking numerius. Man jau taip buvo su ALI.
Stebėjau trakingą, atėjo LPexpresui į Rodūnios kelias 9 ir... nukeliavo
į Ukmergę 8-/ Paskui pasirodė "Delivered" 8-/

Paskambinau į LPexpress, tai jie mane informavo, jog čia gana dažnai
pasitaikantis bajeris su kiniečiais, nes padiktavus jiems trakingo
numerį jie net gavėjo vardą Ukmergėje man pasakė ir patikino, jog jų
klaidos čia tikrai nėra, reiktų kreiptis į pardavėją.

Parašius seleriui "WTF?", anas atsiprašė ir žaibiškai išsiuntė
pakartotinai. Siuntą gavau ir viskas OK, tik vos ne dvigubas laukimo
laikas gavosi. Tiesiog pasižymėjau sau tą selerį kaip nepatikimą ir
pamiršau.