Tema: Re: Koki laptopa namams pirkti
Autorius: MRT
Data: 2018-11-16 10:28:47

> poslušai ptička, čto ja tebe razkažu...
> nu tai 8gb ir padėjo raumeningesnes kojas tam gaidžiui užsiauginti, bet - lučše den poteriat, a potom za čas doletet :)

Tu supranti, kad cia ne as prie tu 30+ vnt gaidenu sedziu?..
Ir ju amzius 2012Q4-2013Q4 ... ir nuo gimimo tuos 8GB turi
(tada RAM nebuvo brangus, tai kankintis su 4GB rysio nebuvo).

man neskauda, o upgrade truputi daugiau nei "den poteriat"..
Kol su visai genijais suderini - vien nupirkimas den sueda..
paskui nupirktus perklonuot.. ar svarius installus susysprepint + migracijos..
Naujesni kompai atejo su SSD (pries 2 metus su MX300 525GB po 135 Eur), seni - ne..
Siemet ~500GB kaina nuo ~135 berods nusibaladojo iki ~85..
o CPU deficitiniai tapo.. kazkaip naturaliai gavos, kad SSD jau
reik ne tik nasumui, bet ir padroztiems HDD pakeist.

> nu blin, MRT, kaip tavęs vištos neišjuokia :) greitai tik dėk bile kokį ssd, nebūk tas kur žemė knisa ir gilių ieško :)

Mhm.. labai ilgai atsedejau prie Athlon X2 su 4GB RAM ir WinVista Business :D..
Kai ateis rankos iki savo kompo - reikes kazka konstruot.. ten ir Palanges jau cypci senokai :)