Tema: Re: Koki laptopa namams pirkti
Autorius: MRT
Data: 2018-11-14 15:55:12

> Sitas visai toks puse velnio kompromisinis. Is esmes su 128 ssd isgyvenciau, isideciau dabar turima hdd i
> ta dezute uz 7 eurus ir visokie torentai keliautu ten, arba galu gale prisiversciau pakurti tinkle NAS.

Zinok nzn.. nepatinka man jame Tinklas 10/100 (jei ka - rimtai dar tokias kartais deda)
https://psref.lenovo.com/Detail/Lenovo%20Laptops/ideapad_330_15_Intel?M=81DE00XNLT
Ethernet 100/1000M .... nu ok, nepavyko :)

> RAM dar kokius 4gb turbut galiu papildomai isidet? Tas i3-7020U procas namudiniams reikalams daryt tikiuosi tiks artimiausius
> trejus metus.
> Ir kaip nors isgyvensiu su ta matrica :)

https://www.kilobaitas.lt/Nesiojamieji/Lenovo/Lenovo_V310__156_Full_HD_Ma/80T3013JPB/CatalogStoreDetail.aspx?CatID=PL_409&ID=799835
+ http://www.skytech.lt/ct500p1ssd8-crucial-type-2280-ssd-500gb-p-409704.html

400 + 113 = 513 Eur ... ir turi 500GB SSD + 1TB torrentu siukslems be jokiu isoriniu sniuru..

o jei ant SSD gaila, tai yra belekokiu M.2 128GB ir uz nedaug..
nuo 36 Eur - http://www.skytech.lt/asx6000np128gtc-adata-sx6000-ssd-128gb-pcie-gen3-readwrite-730660mbs-p-378539.html