Tema: Re: kopijuoklis-spausdintuvas spalvotas?
Autorius: MRT
Data: 2018-11-14 12:56:45
> Tai va. Pats supranti, jei HP toneris kainuoja 12€ ir su juo atspausdinsi 3000 kopiju ir kito gamintojo toneris kainuoja 66€ su
> 30000 spaudiniu... kuom jie skiriasi tada?

neoriginalus HP tinkantys toneriai uz tuos 12Eur matyt daugiau
nei 3000 kopiju padaro (t.y. reikia ziuret kurio ten HP toneris 150Eur
kainuoja ir uz tiek jis spausdina tarkim 10000 kopiju.. tai neoriginalu - 10k uz 12Eur)

> Nezinau, kaip biudzetininkams, bet man aktualesne aptarnavimo (keiciamu mazgu kaina) ir kopijos savikaina.
> Kazkodel TA laimejo pagal islaikymo ir pirkimo kaina sudejus kartu.
> Jau veik 190k atspausdinta ir dar sukasi :)

pasakys, kad cia ne rida.. mums sukosi gal ~400k ..
su praleistu ~300k fuzerio keitimu.. nu tai uz ta +100k ir supyko :D
su pakeistu - toliau sukasi.. bet reikia rolikus popieriaus emimo jau keist..

aj, kuklesniam prie ~250k sugedo kazkokia juostos sukimui detale..
to modelio zinomas bug'as... 50+pvm ir toliau sukasi..