Tema: Re: kopijuoklis-spausdintuvas spalvotas?
Autorius: Kabal
Data: 2018-11-14 11:33:19
Tai va. Pats supranti, jei HP toneris kainuoja 12€ ir su juo atspausdinsi
3000 kopiju ir kito gamintojo toneris kainuoja 66€ su 30000 spaudiniu...
kuom jie skiriasi tada?
Nezinau, kaip biudzetininkams, bet man aktualesne aptarnavimo (keiciamu
mazgu kaina) ir kopijos savikaina.
Kazkodel TA laimejo pagal islaikymo ir pirkimo kaina sudejus kartu.
Jau veik 190k atspausdinta ir dar sukasi :)

"Dainiushas"  parašė naujienų news:psgn3h$avj$2@trimpas.omnitel.net...

kad......nelabai taikiau :)