Tema: Re: Siurbliai robotai
Autorius: Bronco
Data: 2018-11-13 16:01:02
On 2018-11-13 15:27, Lapinas wrote:
> Vieną kartą tik cypė, kad užstrigo: kai įsibėgėjęs užšoko ant kabyklos
> kojos ir ratukai nebesiekė žemės.

:) Pas mane namie yra viena vieta, kuri lyg specialiai jam sukurti
spąstai, tai teko ją užblokuoti ir tiek. Daugiau niekur nestringa.

Dar yra vienas gana aukštas kilimas, ant kurio jam geriau būtų nelipti
iš viso, tai jis ant jo kaip ir nelipa, apart vieno karto, kai kažkaip
užšoko :) Papuškavo truputį, nulipo ir daugiau nebandė :)

Tik kas įdomu, jog kai aš jį pirmą kartą tik išpakavęs paleidau, tai jis
stabiliai lipdavo ant to kilimo ir ten vargdavo, bet po pirmojo firmware
apdeito ėmė tą kilimą ignoruoti. Tai kiek firmware kartų po to buvo
apdeitintas, tai kaip ignoravo, taip ir ignoruoja iki šiol.

Man atrodo, jog Xiaomi truputį pažemino jo pasitikėjimo savimi lygį, nes
su pirmosiomis firmware versijomis tiesiog šturmuodavo aukštumas :) Lyg,
rašė instrukcijoje, jog lipa ant 2 cm. aukščio kliūties, bet aš savo
akimis mačiau, kai lipo ir ant kokių 3 cm..