Tema: Re: Siurbliai robotai
Autorius: Nevkurse
Data: 2018-11-13 10:55:13
As paemiau iLife x750 pries pora menesiu, tai mano atveju vistik reikejo
imti Xiaomi, nors ir brangesnis. Namas biski nestandartas - kambariai ne
staciakampio formos, tai isiutas algoritmas veikia ne taip gerai -
matau, kaip jis 'pjausto' erdve staciakampiais, bet vietomis taip
nesigauna. Dar buna, kad uzsiknisa ieskodamas stoteles gryzimui, radau
kelis kartus praradusi vilti ir sustojusi 'uz kampo' :) O siaip -
uzschedulintas kas antra diena siurbt, desimta ryte, kai nieko namie
nera. Tai per pirmus kartus visi namiskiai suprato, kad reik nepalikt
pakroveju laidu ant grindu voliotis :) daugiau kaip ir nieko esminio,
dirba ir tiek, namie svaru. Plovimo funkcijos taip ir neisbandziau dar :)