Tema: Re: 3D printerio plastikas
Autorius: Stork
Data: 2018-10-23 10:28:50
O laikei detales lauke, balkone iš PLA?
Gal susipažinimui, pasigilinimui turi kokiu tinklapių, forumų
rekomenduotinų? Kalbos lietuvių, rusų, anglų...
Kokie tinklapiai, kur dalinasi failais savo sukurtų naudingų daiktų?
Ačiū

"ABLomas"  parašė naujienų news:pqmi1j$k9c$1@trimpas.omnitel.net...

On 2018.10.23 09:19, Stork wrote:
> Apie PLA skaičiau, kad neatsparus UV spinduliams ir tipo ekologiškas,
> tai suirs po kokių 2 metų... Ar teisybė??? Išeina, kad iš PLA negali
> nieko gaminti laukui :-(

Nu aš turiu krūvą detalių, kurioms jau daugiau nei 2 metai, kukurūzai
gerai laiko. Bet šiaip išorei tikrai ne kažką daug, yra kur kas geresnių
pasirinkimų (nailonas su padengimu, PETG - bet su visais reikia skillzo
daug spausdinant ir karštos galvos).

Tu gal bandyk paprastai - pasiimk ruloną PLA ir tiesiog spausdink - nuo
pradžios iki realios detalės, kurią galėsi naudot lauke yra dar visas
arimas, kurį reikia ap$ikt eigoje ir daug ką reik sužinot.
PLA yra labai paprastas, nesišrinkina, pigus ir nereiklus. Kol atkalsi
sistemą, žiū to rulono ir nebeliks. ABS'ui didesnėms detalėms jau reik
pašildyt paduką/gaubto, kitaip stambesni blokai sutrūkinės/atšoks - jau
savi niuansai.
Visokia ten carbon-nylon, PETG, nailonai ar orgaškės - krūti materjolai,
su kuriais reik mokėt elgtis ir greičiausiai ne po vieną ruloną
sugadinsi, kol kažkas gausis teisingai.

Taip kad nešok aukščiau bambos, neplanuok kažko kosminio iškart, imk PLA
ir pasimokink pradžiai ;-)