Tema: Re: 3D printerio plastikas
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-10-22 13:21:59
ABS man labiau patiko.

PLA lengviau atitaikyt jei printeris naminės gamybos ir nėra itin
tikslus su temperatūrom, bet ABS turi kelias man labai patinkančias
funkcijas - galima lygint acetonu ir normaliai klijuojasi klijais.
Minusas - sunkiau namie nudažyt.
PLA lygiai taip pat linijom nuėjęs, bet acetonas nieko jam nedaro.

Patisklinsiu - acetonan kiš nereikia, čia jau postprocesingas.

Dvokia jie abu, prie lovos spausdint neišeis per naktį jei jautrus.
Teoriškai PLA nekenksmingas, ABS šiek tiek kenksmingas.

Perku pigiausią kinietišką kuri randu. Prieš kiekvieną spausdinima po
savaitės+ pertraukų kišu į orkaitę (turiu kontroliuojamą) džiovint, nes
prisiurbia drėgmės ir nebelimpa spausdinant.