Tema: Re: PSU?
Autorius: MumZer
Data: 2018-09-17 21:04:20
Pabandžiau kaip tik prieš pusvalandį Heaven 3D testą. Tai hardas iškart
pradėjo kliksėt.

Plius maiteko ventiliatorius suktis pradėjo. Nes šiaip sėdi ramus ir tyli.

Dar šiaip ant cpu yra pastoviai besireguliuojantys besisukantys 2x120mm,
ant išmetimo 1x120mm ir įsiurbimas/hardai 2x92mm. Aišku ką jie ten, bet
vis tiek kelis W paima.

http://www.silentpcreview.com/Nexus_Value_430

http://www.silentpcreview.com/article922-page5.html

Spėju jei ne video, tai ilgai dar veikęs būtų ir vežtų. Video ne geimams
dėta beje.