Tema: Re: PSU?
Autorius: MRT
Data: 2018-09-17 15:59:59
> Na pažiūrėjau webuose tai iki 80 Plus Gold patraukčiau.
> Kokia 80€ gal max būtų, čia su viltim kad jis man dar bent 10 metų pratrauks

Velniai zino kiek verta tu medaliu spalvos vaikytis (cia apie Bronze, Silver, Gold, ...)

Is Corsair palei ~80 Eur, t.y. ~83 Eur gaunasi TX550M:
http://www.skytech.lt/cp9020133eu-psu-corsair-tx550m-550w-plus-gold-semimodular-120mm-p-343851.html
Semi-passive, taciau "iki 30%, t.y. ~185W" (ramybes busenoj tavo kompas i juos telpa).

Panasu turi ir Seasonic - https://seasonic.com/focus-plus-gold
Tik 0 vnt. sandelyje - http://www.skytech.lt/ssr550fx-psu-seasonic-focus-plus-550-gold-p-390328.html

HYBRID SILENT FAN CONTROL
The industry’s first, Seasonic patented, advanced three-phased
thermal control achieves optimal between silence and cooling.
This Hybrid Silent Fan Control functions in three operational stages:
Fanless Mode, Silent Mode, and Cooling Mode.

Pas FSP - http://www.fsplifestyle.com/PROP161000081/

Su kitais FSP - is pigesniuju budavo taip, kad galima vadint gan tyliais, bet tikrai itin tyliais..
Uzknisdavo, kad prie tikrai mazos apkrovos ju ventiliatorius kiek per greitai sukdavosi..

http://www.fsplifestyle.com/upload/HYPERM85+/HYPERM85+_Noise_550W.jpg
http://www.fsplifestyle.com/upload/HYPERM85+/HYPERM85+_Noise_650W.jpg

Paziurejus i grafikus - sakyciau 550W perspjauna ta 650W..
Bet ne faktas, kad paveiksliukai marketinginiai ir nebus tas
Hyper M 85+ 550W 0-50% load vos 400rpm ir tik prie 100% vos 900rpm.
Itarimo sukelia tai, kad 650W modeliui 1000rpm ir 1900rpm..
Jei jau tikrai "85+".. tai kokius ten siluminius nuostolius reik nupust ant 1000-1900rpm?