Tema: Re: Kiek vertas ?is laptopas?
Autorius: svyt
Data: 2018-08-26 11:05:33
17"yra nesusipratimas, kadangi tokio neprinesiosi, geriau
 stacionara namie turet koki 21" laptopas max 15" ir tai didokas,
 man pats tas nesiojamiems darbams 12" buvo. 10" jau mazokas, nu
 cia dar nuo regejimo dydis priklauso, man dideliu ekranu labai
 negraziai isryskeja pikseliai, ir tokiu kaip 1200x1600
 rezoliuciju ekranas pagal mane neturi but didelis. Dabar 5"
 telefonuose tokios rezoliucijos

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/