Tema: Re: Kiek vertas šis laptopas?
Autorius: Rrr
Data: 2018-08-24 14:56:10
Jeigu kalbant apie greiti (pasikrovimas, narsymas, programu atsidarymo
laikas), tai geriau už tuos 60-80 e nusipirk 240-480 GB SSD i saviski.
Ano pliusas, kad 17".

Palyginimas:

http://cpuboss.com/cpus/Intel-Core-i5-2450M-vs-Intel-Core-i3-4005U

Jeigu nedarai kazkokių spec task'u kur reikia proco ir nereikia didelio
ekrano, protingiausia butu nusipirkt SSD i savo kompa ir uz kelis eur
nusipirkti USB-SATA dėžutę, ten idėti sena HDD, bus filmam ir kitam sh.
Plius tai jau tavo kompas ir nerizikuoji, kad su anuo kazkas blogo
nutiks. Turek omenyje, kad ten yra Nvidia plokste, kuri gali malti sh ar
laikui begant pradet malti sh. Kompas didelis, sukus, imant uz krastu
labai realu, atsokantys GPU ir pan.