Tema: Re: Reiktų laptopo (idėjos viduj)
Autorius: fenix
Data: 2018-05-28 15:55:27
2018.05.28 15:38, Caponi rašė:
> 1. Aš rašiau - "Jei jau šnekėt abstrakčiai", t.y. nedetalizuojant apie
> serijas ir modelius.
> 2. Pas Asusą problemos dažniausiai ne geležy, o softe, ir tai, deja,
> visiškai nepriklauso nuo serijos. Taip kad mano nuomone - kai kuriais
> atvejais (man tokius sunku sugalvot, bet būna žmonių su fantazija :-))
> gal geriau šūdinas visas girgždantis Ideapadas už papigiai, nei su
> didele tikimybe gliučinantis Zenbookas už normalaus NB kainą (pagal
> mašinų analogijas tie Zenbookai - tai papimpinti iki Corolos kainos
> lygio VAZ'ai :-)).

> [...]

problemos su lenovo irgi nemazos - pora-trejeta geru seriju ir
pamirstama, kad 90% viso kiekio yra ideapad ir pan shedevrai.

del asus draiveriu - matyt nebuvo tokie populiarus mano ukyje, nes
problemu ne daugiau nei pas kazkuriuos kitus. pats prisimenu acerius
kaip koshmara ir kai kurias toshibas (nepigias!). be to, problemos su
draiveriais paprastai nutinka tik 1 karta, jas issprendus problemos
normaliom salygom negryzta.

laptopui, naudojamam tiesiogine paskirtim, korpuso kokybe turetu but
vienas is prioritetu