Tema: Re: Reiktų laptopo (idėjos viduj)
Autorius: Caponi
Data: 2018-05-28 15:38:52
1. Aš rašiau - "Jei jau šnekėt abstrakčiai", t.y. nedetalizuojant apie
serijas ir modelius.
2. Pas Asusą problemos dažniausiai ne geležy, o softe, ir tai, deja,
visiškai nepriklauso nuo serijos. Taip kad mano nuomone - kai kuriais
atvejais (man tokius sunku sugalvot, bet būna žmonių su fantazija :-))
gal geriau šūdinas visas girgždantis Ideapadas už papigiai, nei su
didele tikimybe gliučinantis Zenbookas už normalaus NB kainą (pagal
mašinų analogijas tie Zenbookai - tai papimpinti iki Corolos kainos
lygio VAZ'ai :-)).

Bet mano nuomone aklai vadovautis neprivaloma :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/