Tema: Re: stebėjimas
Autorius: TT
Data: 2018-03-24 12:12:23
o nėra kažkokių tokių sprendimų, kaip, tarkim, auto registratorius mašinoj?
be jokių didelių hardų, dirba be garso, 64gb kortelės užtenka parai po to
pradeda overlapint, kas irgi tinka...     tik ten didelis gana
prietaisiukas... nebent pirkt, ardyt, išiminėt kamerytę tik, ilgint laidus,
patį daiktą pajungt ant 12v trafo... bet gana daug pisnios, del to galvoju,
negi nėra jau sprendimų tokių?

"Paul_"  wrote in message news:p92lp4$rn$1@trimpas.omnitel.net...

Kadangi apie kainine dali klausimas nesisuka, tai tame kompe belieka
garsu HDD keisti i tylesni arba statyti iskarto tylu SSD arba visa Raid1
masyva is dvieju SSD.

O jei rimtai, tai visos tos duru skylutes kameros su rasymu i MicroSD
kortele man neatrodo, nei patykimai, nei rimtai. Kai ieskojau kazko
panasaus tik su LAN sprendimu nieko placiajame internete nepavyko aptikti:

duru skylutes kamera > LAN tinklas > kompas (serveris)

Dazniausi variantai:
duru skylutes kamera > microSD

arba

duru skylutes kamera > cloud (kazkur kinijoje) per Wifi