Tema: Re: stebėjimas
Autorius: Paul_
Data: 2018-03-23 12:43:48
Kadangi apie kainine dali klausimas nesisuka, tai tame kompe belieka
garsu HDD keisti i tylesni arba statyti iskarto tylu SSD arba visa Raid1
masyva is dvieju SSD.

O jei rimtai, tai visos tos duru skylutes kameros su rasymu i MicroSD
kortele man neatrodo, nei patykimai, nei rimtai. Kai ieskojau kazko
panasaus tik su LAN sprendimu nieko placiajame internete nepavyko aptikti:

duru skylutes kamera > LAN tinklas > kompas (serveris)

Dazniausi variantai:
duru skylutes kamera > microSD

arba

duru skylutes kamera > cloud (kazkur kinijoje) per Wifi