Tema: Re: tinklinis skeneris
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-03-12 09:12:41
na, kam jam serveris tai bbž, tarkim techninis niuansas :)

o kas link jam'u, tai tokio tipo Epson'as už k€, atneši pačkę dokumentų
mix'o iš visokių panešiotų sąskaitų, save kopijuojančių CMR'ų ir dar
bala žino ko ir viskas be problemų nuvažiuoja, jokių ten jam'ų ar kitos
belebirdos. gerai ten juose viskas padaryta :).