Tema: Re: tinklinis skeneris
Autorius: Paul_
Data: 2018-03-09 17:29:58
patogu butu jeigu:
- nereiktu keisti skanuoto failo pavadinima
- nereiktu prireikus ieskoti seniau skanuoto failo
- klaviaturos butu patogios ant multifunkcinio tekstui surinkineti
(nuskanuoto dokumento pavadinimui pakeisti)

Su emailu gaunasi ilgesnis darbinis procesas:
   1. skanuoji dokumenta
   2. keiti failo pavadinima ant neipatingai patogios multifunkcinio
klaviaturos
   3. suvedineji emaila ant tos pacios multifunkcinio klaviaturos
   4. siunti
   5. prie kompo per pasto klienta ieskai failo pagal jo pavadinima
(Thunderbird lyg ir nemoka rasti pagal attachmento pavadinima)
   6. gautus emailus su attachemtais priverstas issaugoti pasirinktame
folderyje, tam kad prireikus butu galima lengviau rasti

Su LAN folderiu gaunasi paprasčiau:
1. Pasirenki multifunkciniame irenginyje ankciau sukurta darbo rezimo
profili kuriame jau ivestas tas defaultinis folderis
2. Skanuoji
3. Prie kompo atsidares folderi pervadini skanuota dokumenta