Tema: Re: Del "gaming" pc
Autorius: wow
Data: 2018-03-01 12:58:51
tai cia truputi pakeitimus padariau tokius maziukus ir toki susibuildinau

https://gyazo.com/4b237f1a44ba12b6e0410c27c5ee6263

vaizdo plokste skelbimuose radau tokia

https://www.varle.lt/vaizdo-plokstes/gigabyte-geforce-gtx-1060-d5-6g-rev-20-grafikkarten--7405330.html

uz 310, ne nauja bet pirka sausio menesi su garantija

kaip manot uzteks tokio. ar dar kokiu nedideliu pakeitimu reiketu I kazka
geresnio pakeisti.

aciu uz issakytas mintis

"MRT"  wrote in message news:p7407s$s0u$1@trimpas.omnitel.net...

> dar klausimas del CPU kazkaip informacijos paieskojau tai i5 8400 cpu kaip
> ir tiktu bet vienas mane labai porina isigyti amd ryzen 1600X sake geriau.
> kazkaip gyvenime nesu draugaves su AMD ir testai daugmaz vienodi pasirode.
> kaipmanote verta amd rinktis?

Kai buvo 1600X vs i5-7500 tai buvo parke didesne, lyginant 1600X vs i5-8400
jau ne taip.
https://www.cpubenchmark.net/compare.php?cmp[]=3097&cmp[]=2910&cmp[]=3000
https://www.cpubenchmark.net/compare.php?cmp[]=3097&cmp[]=2910&cmp[]=2984
1600X netures ir integruotos videlkos, tai dedikuota tampa visada privaloma

Pagal kaina i5-8400 vs Ryzen 1600 (be X)

Jei maza i5-8400 ir negaila +120Eur procui yra ir i7-8700:
https://www.cpubenchmark.net/compare.php?cmp[]=3099&cmp[]=2966&cmp[]=2969

Aisku cia "apibendrinti" rezultatai.. yra tam tikros vietos, kur geriau
Intel, kur - AMD..