Tema: Re: Del "gaming" pc
Autorius: MRT
Data: 2018-02-26 14:32:49
> nu as ir pazymejau kabutese "gaming" :) man darbui reikia atsinaujinti nes
> po tu intel update labai jau stabdyti pradejo, o zaidimai tai siaip
> supliekti noreciau koki Battlefield. max rez nereikia nes vistiek labiau
> darbui skirtas bus.

Tada sakyciau gal SSD didesni, palik koki i5-8400 6Cori..
Jei geimai retkarciais - iki issiblaivys rinka imesk kokia GTX1050
gaidiena uz ~130-200 pinigeliu, o skirtuma veliau isleisi padoresnei.
Kas del 1050_2GB ~130Eur vs 1050Ti_4GB ~200Eur << abi silpnos.
Tik tiek, kad jos zenkliai geriau nei Intel HD, GT1030 ar kokia Vega11 (kur AMD'o APU).