Tema: Re: Kokia e knygu skaitykle?
Autorius: svyt
Data: 2018-02-03 15:16:44
Pas mane senais laikais guledavo pradetu atverstu skaityt knygu
 kruvele, gal 5 kokios, as pagal nuotaika imu ir skaitau. Nesenai
 berods interviu su ekonomistu Maciuliu buvo, jis papasakojo kad
 irgi taip daro, reiskia as ne vienintelis kuris neskaito knygu
 nuosekliai. Ypac jei knyga sunki, ja reikia apgalvot perskaicius
 kiekviena pastraipa, ar technine. Lengvo turinio jo, vienu
 prisedimu, bet ne visad tokiu noris, ir kazkaip ne taip daug
 tokiu uzdeganciu. Bardakas todel ir yra kad neprisiruosiu prisest
 ir sudeliot, juolabvis papildau biblioteka. Muzika jau senai pas
 mane surusiuota, net foto direktorijoj bardako beveik nera, o va
 ebooks tikrai bardakas. Temp ir tai tvarkingiau, nes labai daznai
 viska kas trinasi is ten istrinu. O androide net nezinau kur tas
 temp, trinu is android direktorijos viska, kas man atrodo
 nebutina.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D

----Android NewsGroup Reader----