Tema: Re: Kokia e knygu skaitykle?
Autorius: svyt
Data: 2018-01-30 03:09:25
As pvz neplanuoju, todelan ir netinka vienformaciai irenginiai.
 Pradedu skaityt, neidomu, imu iskarto kita. Jei rimtesne,
 nedaskaites galiu pradet kita ir pabaigt veliau kai bus nuotaika,
 pvz main kamf eau perskaites gal trecdali per jau 15 metu. Ir
 kazi ar baigsiu, kuo toliau tuo nuobodziau raso.
O del ebooko pirkimo vis pamastau, bet vis atidedu.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/