Tema: Re: apple telefonai geriausi pasaulyje
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-12-23 12:34:02
On 12/21/17 23:04, Dainiushas wrote:
> o tai kaip daryt jei neišeina? Jei baterija maža, nes tik tokia telpa į
> dizaJnerių nupieštą korpusą? :)

Keist profesija? Duot bynkauteriams i snuki uz tai kad ant elementu
bando nuo aparato sutaupyt eilinius 10ct?

Bakteriju senejimas nera kazkoks netiketas gamtos fenomenas, toks kaip
pvz kaledos ar zemes drebejimas. Procesas yra gerai istirtas ir visiems
puikiai zinomas. Taip pat kaip ir montuojamu baKteriju charakteristikos
beigi lefatono energijos srebimo scenarijai.

Butu engineeriai apie tai pagalvoje, butu numate pakankamai buferiu, kad
tokie trumpalaikiai pikai automatiskai nereikstu crasho. Ale matyt arba
ner kam galvot arba galvot uzdrausta.

> dar, turim omeny, kad 3500mAh baterijai 3A yra <1C, iPhono baterijai 3A
> jau link 2C.

px tie C.

> O kas link "būdavo gerai", na, metus panešiotas LG G5, taip 25%
> baterijos, nuotrauka su blykste - pyst reboot'as. Samsungai kažkurie
> Galaxy S irgi taip darė. Vienu žodžiu, stebuklų nebūna ir aš jais netikiu

Yra lefatonu kuriems taip nesidaro, sakyciau netgi dauguma. Tame tarpe
ir senesni yfonai su dar mazesnem baKterijom beigi panasiom energijos
sanaudom.