Tema: Re: apple telefonai geriausi pasaulyje
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-12-22 00:04:29
o tai kaip daryt jei neišeina? Jei baterija maža, nes tik tokia telpa į
dizaJnerių nupieštą korpusą? :)

dar, turim omeny, kad 3500mAh baterijai 3A yra <1C, iPhono baterijai 3A
jau link 2C.

O kas link "būdavo gerai", na, metus panešiotas LG G5, taip 25%
baterijos, nuotrauka su blykste - pyst reboot'as. Samsungai kažkurie
Galaxy S irgi taip darė. Vienu žodžiu, stebuklų nebūna ir aš jais netikiu