Tema: Re: q skirtas daugiau mrt: del kyoceros/adler/utax wia driveriu.
Autorius: MRT
Data: 2017-12-14 09:19:57
> viskas ten taip sabloniskai instal from dvd next next next:)
> vienzo nieko rimto. na rytoj dar pasizaisiu, kilo dar pora ideju, reiks ismegint, o jei nesigaus, nu ir px. cia tiesiog mano noras
> is idejos, kuris nera taip labai reikalingas:) tam zmones iprate yra I emaila ar smb dir'a siustis scanus:)

Bet tada nesupratau tavo pradines minties:

# kaip suprantu, realiai reiketu add'inti kazkaip devica ir jam tik tada
# pakisti tuos infus.. o bet taciau, ka add'inti?

Manualas tarsi sako suinstalini draiverius, o tada add skeneri + konfigas jam..
WIA draiverius galbut instalina is DVD per Custom install'a (i Express rinkinuka neitrauktas).

1. Click [Search] in charms, and enter "View scanners and cameras" in the search box.
Select [View scanners and cameras] in the search list then the Scanners and Cameras
screen appears.

In Windows 7 - [Start] > enter [Scanner] in [Program and File Search].
Click [View scanners and cameras] in the search list then the Scanners
and Cameras screen appears.

2. Select the same name as this machine from WIA Drivers, and click [Properties].

Configure WIA Driver.

1. Click the [Settings] tab.
2. Enter the machine IP addresses or host name.
3. When using SSL, select the checkbox beside SSL.
4. Set units of measurement.
5. Click [OK].