Tema: Re: q skirtas daugiau mrt: del kyoceros/adler/utax wia driveriu.
Autorius: [mikro]
Data: 2017-12-13 20:49:48

"MRT"  wrote in message news:p0rs2p$dof$1@trimpas.omnitel.net...

> Laba,
> klausimas visiems susidurusiems, bet oriantuotas mrt, nes pas ji tu
> aparatu ne vienas:

bet nei vienas nenaudojamas kaip kompo skeneris

as irgi galvojau, kad nx naudot, bet salia to aparato yra pora kompu, tai is
meiles menui susigalvojau pabandyti paleisti, bo kazkaip juokingai gaunas,
kai kompas uz 2 metru, o eini prie aparato susivedineti maila, ar is adres
buko renkiesi ir siuntiesi pdf'a:)

> dabar klausimas. yra pridetas wia driveris be jokio instalo, inf, dat, sys
> failiukai. kaip ji sumesti? niekur nerandu. ant inf instal - naudos nulis.
> kaip suprantu, realiai reiketu add'inti kazkaip devica ir jam tik tada
> pakisti tuos infus.. o bet taciau, ka add'inti?

nepagooglinus mintis persasi, kad jis kompui reikalingas,
tai fiziskai ta aparata salia saves pajaucia.. t.y. pajungus per USB'a

nop. ten yra networkiniai wia drivai, su usbu ten yra siek tiek kiti ir jie
veikia. bet usbas nepatogu, nors ir pc uz 2 metru:)

> tai toks tas ir klausimas, gal mrt zaideisi su tais via drivais ir kur ten
> suptilybe, nes biski neismastau:)

is mano praktikos tai su skeneriu buvo ne zaidimai, o issikrusimas..
legacy scsi aparata, deklaruojanti max WinXP pabandyt paleist
bent ant WinVistienos.. paleist paleidau, bet tik per jo softa,
kuris sako jo jo Twain.. bet windai jo net uz skeneri nelaiko..
kazkoks kitas class .. viskas baigesi Canon'u.. ten kazkiek pazaidus
suejo naujai DVS, nors ir su hardcode'intais gliukais,
tiek praeito tukstantmecio DVS dirbanciais su tiff'ais..
Aj salia twain ir wia dar kofax VRS kazkokie buvo..

:) siaip su senais skeneriais ir man nekarta teke santykiauti. geriau jau
nereiketu, kai visokius senus canonus/hp reikia paleisti ant naujasnio os.
tai ten santykiavimas gaunasi nuo driveriu pasigaminimo is keliu variantu,
iki tokios porno kaip vuescan.