Tema: Re: Kokią planšetę pirkt?
Autorius: MRT
Data: 2017-11-29 13:04:13

> Realiai, čiulpia abu.

HW prasme yra kas tikrai apciulpia ta iskeikta chiuwi..

> Nepatingėjai ir aprašei mažytę kruopelytę vargų, kurie gresia, jei staiga sugalvotum win10 naudoti tablete tik kaip tabletui
> priklauso, t.y. vien pirštais smaukant ekrane.
>
> Turiu aš puikią galimybe ir su windowsais patabletint, nes turiu Yoga 900 su i7, 16GB RAM, 512GB SSD, tai atsiprašau, man į tokį
> jos naudojimą net žiūrėti nesinori, nors kaip Windows tabletas ši Yoga tai turbo aparatas (teoriškai). Na bet ne, į rankas visada
> kažkodėl įšoka teisingas Android tabletas - SM Galaxy TAB S2, o ne ši "windowsinė tabletė ant anabolikų" :) Įdomu kodėl? Klausimas
> [...]

Pas mus yra Miix 700-12ISK 8RAM/256SSD..
Tokiu aparatu privalumas, kad jie kazkiek panasus i ultrabook'us
su visu WinOS softo palaikymu ir laaabai kreivai moka veikti kaip plansetke..
T.y. galima imt 1,5in1, t.y. ne ultrabook+tablet, o ultrabook+0,5plansetkes..

Jei is windows'ines tabletes atimti Desktop aplinka
ir Desktop softa, tai praktiskai nezinau nei vieno privalumo joje..
Gautusi kaip futbolas 1 vs 1 .. vartininkas ir puolejes (ir vietomis jie nesikeicia)..